نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
893
-
الف
+

نقش های ماندگار «جواد عزتی» از «قرارگاه مسکونی» تا «دردسرهای عظیم» + تصاویر

در این گزارش به کرکتر های مختلف «جواد عزتی» در سریال های نشر شده از شبکه آی فیلم 2 مروری کوتاه داشته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، «جواد عزتی» بازیگر مطرح سینما، تیاتر و تلویزیون ایران متولد سال 20جدی(دی) سال 1360 خورشیدی می باشد.

قابلیت های این هنرمند در بازیگری به گونه ای بوده که توانایی ایفای نقش های مختلف در ژانرهای متفاوت را دارد و همین موضوع باعث شده در بین مخاطبان علاوه بر شهرت از محبوبیت بالایی نیز برخوردار باشد.

سر رشته فعالیت هنری این هنرپیشه به تیاتر برمی گردد و اولین بار در سال 1381 با سریال «قصه ‌های شبانه» به کارگردانی «سعید آقاخانی» مقابل کمره (دوربین) تلویزون ظاهر شد و نخستین اثر سینمایی عزتی نیز فلم «طلا و مس» محصول سال 1387 کاری از «همایون اسعدیان» بود.

«جواد عزتی» مدرک تحصیلی اکادمیک دارد و دارای مدرک دیپلوم بازیگری می باشد. او بارها برای فلم هایی که بازی کرده برنده و نامزد دریافت جوایز مختلف شده است.

در ادامه این گزارش به تعدادی از سریال هایی که با هنرنمایی «جواد عزتی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است اشاره می کنیم.

«قرارگاه مسکونی»

قرارگاه مسکونی

«قرارگاه مسکونی» یک سریال تلویزیونی محصول سال1385به کارگردانی «سید جواد رضویان»، یکی از پر ستاره ترین سریال های طنز ایرانی است.

داستان سریال در یک مرکز نظامی واقع در یکی از مناطق مرزی ایران می‌گذرد. در آستانه سال نو و عید نوروز، با رخصتی چند تن از عسکرها (سربازان) موافقت نمی‌شود. آن ها که با یکدیگر دوست هستند، تصمیم به فرار از اردوگاه نظامی می‌گیرند اما هر بار ناکام می شوند و همین ماجراها منجر به خلق موقعیت‌هایی طنز می‌شود…

در این سریال «جواد عزتی» در نقش یک عسکری اجباری به نام «سیامک کریمی» کنار بازیگرانی چون «سید جواد رضویان»، «علی صادقی»، «مهران غفوریان»، «ارژنگ امیرفضلی»، «مهران رجبی»، زنده یاد«محسن قاضی‌مرادی»، «شهره لرستانی»، «یوسف صیادی»، «سیاوش مفیدی»، «شهرام قائدی»، «آرش نوذری»، «قاسم زارع» و «مهسا کرامتی» نقش آفرینی کرده است.

«مرد هزارچهره»

مرد هزار چهره

عزتی در سریال کمیدی «مرد هزارچهره» به کارگردانی «مهران مدیری» در دو نقش «پدر کلان داکتر طبیبیان» و یک گزارشگر ظاهر شد.

این سریال که محصول سال 1387 خورشیدی می باشد روایتگر داستانی اجتماعی درباره مردی به نام «مسعود شصتچی» است که در موقعیت های اشتباهی قرار می‌گیرد.

در این سریال بازیگرانی چون «مهران مدیری»، «علیرضا خمسه»، «پژمان بازغی»، «سیامک انصاری»، «بهاره رهنما»، «سروش صحت»، «نصرالله رادش»، «شقایق دهقان»، «سعید پیردوست»، «امیرحسین رستمی» و ...ایفای نقش داشته اند.

«لطفا دور نزنیم»

لطفا دور نزنیم

سریال «لطفا دور نزنیم» به کارگردانی «مهدی مظلومی» در سال 1388 ساخته شده است.

«جواد عزتی» در این سریال در نقش «کامیار» در کنار هنرمندانی جون «آناهیتا همتی»، «محمد کاسبی»، «محمدرضا هدایتی»، «مهران رجبی»، «زهره حمیدی» و «نعیمه نظام دوست» بازی می کند.

در خلاصه این سریال تلویزیونی آمده است: «سیف الله خان» پیرمرد 70 ساله‌ای است که ازدواج نکرده و بچه‌ای ندارد ولی چهار برادرزاده دارد که آنها را مثل بچه‌هایش دوست دارد.

او به مسافرت علاقه زیادی دارد، ولی به وسایل نقلیه اعتماد ندارد و به طرق مختلف از آنها دوری می‌کند، چون همه اجدادش از زمان ارابه تا حال که وسایل نقلیه جدید و مدرن به بازار عرضه شده، بر اثر تصادف با وسایل نقلیه مختلف جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند. برای همین پای پیاده به مسافرت می‌رود و همین مشکلات مختلفی را برای او و همراهانش به وجود می‌آورد.

«چار دیواری»

چاردیواری

سریال «چار دیواری» به کارگردانی «سیروس مقدم» محصول سال 1389 است.

در این سریال عزتی نقش «ناصر» را بازی کرده است که به شغل معلمی مصروف است و به خاطر مجرد بودن برادر کلانتر خود «نادر» و سخت گیری های پدرش «آقا تقی» نمی تواند با دختر مورد علاقه اش ازدواج کند.

«امیر جعفری»، «سعید آقاخانی»، «بهنوش طباطبایی»، «آتیلا پسیانی»، «مریم امیرجلالی»، «مهران رجبی»، «ناهید مسلمی»، «آزیتا لاچینی»، «محمد فیلی»، «صدرالدین حجازی»، «سمیرا حسن‌پور»، «شهربانو موسوی»، «نعیمه نظام‌دوست»، «گیتی مسعید آقاعینی» و «سیروس میمنت» در این سریال بازی کرده اند.

«سه دونگ سه دونگ»

سه دونگ سه دونگ

سریال «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی «شاهد احمدلو» محصول سال 1390 است.

«جواد عزتی» در این سریال کرکتر «مسعود عشقی» یکی از پسران «نصرت»را ایفا می کند که با وجود تحصیلات دانشگاهی نتوانسته است شغل خوبی برای خود پیدا کند از این رو به همراه دو برادر دیگر خود در دوکان نانوایی پدرش مصروف کار است.

«سیروس گرجستانی»، «محمد کاسبی»، «مرجانه گلچین»، «اشکان اشتیاق»، «یوسف صیادی»، «گیتی معینی»، «عباس جمشیدی‌فر»، «مریم معصومی»، «سیاوش مفیدی»، «داریوش سلیمی»، «متین سادات ستوده» و «سیروس میمنت» بازیگران این سریال هستند

«دست بالای دست»

دست بالای دست

سریال«دست بالای دست» به کارگردانی «محسن یوسفی» محصول سال 1391 خورشیدی است.

در این سریال «جواد عزتی» نقش پسر ساده دلی به نام «سعید سلطانی» را بازی می کند که به همراه پدر و برادرش «سیامک» در جنوب شهر زندگی می کند، زیاده خواهی های «سیامک» و آرزوی او برای دست یابی به ثروت زیاد چالش های فراوانی را برای این خانواده ایجاد می کند.

«یوسف تیموری»، «رضا فیض نوروزی»، «رؤیا افشار»، «زهره مجابی»، «مجید مشیری»، «سمانه پاکدل»، زنده یاد «فتحعلی اویسی»، «بهاره افشاری» و ... بازیگران این سریال هستند.

«دودکش1»

دودکش

«دودکش1» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» و تهیه‌کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1392 هجری خورشیدی است.

داستان این سریال درباره دو خانواده می باشد که زندگی ساده و معمولی را سپری می کنند؛ خانواده ای که در اصل یک قالیشویی را اداره می کنند. این قالیشویی به دلایلی تعطیل می شود و «فیروز مشتاق» در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌ کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پس بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌ های نشسته روبه‌رو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد...

«هومن برق نورد»، «سیما تیرانداز»، «امیر حسین رستمی»، «بهنام تشکر»، «نگار عابدی»، «محمد رضا شیرخانلو»، «الناز حبیبی»، «یاس نوروزی»، «اردشیر کاظمی»، «لیدا عباسی»، «نصرت میر عظیمی»، «کیانوش گرامی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

عزتی در سریال «دودکش1» کرکتر یک روحانی مسجد را بازی کرده است که تلاش می کند تا مشکلات اطرافیان خود به ویژه فامیل «فیروز مشتاق» را حل کند.

«دردسرهای عظیم»

دردسرهای عظیم

 سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک نژاد»  در دو فصل  چندی پیش از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

«جواد عزتی» در این سریال در نقش جوانی به نام «لطیف» را بازی می کند که رویای بازیگری در سر می‌پروراند و ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرها و جنجال های فراوان کرده و مسیر زندگی وی را دگرگون می‌کند و ...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «الناز حبیبی»، «مهران رجبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، زنده یاد «زهره فکورصبور»، «شهین تسلیمی»، «اشکان اشتیاق» و «صفا آقاجانی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر